Vakantie

vacation-quote (1)

Het was vandaag eindelijk het eerste échte dagje vakantie! Wat was ik hier aan toe zeg!

 

De laatste weken op school waren wel even zwaar, super veel zware toetsen gehad en bijna geen vrije tijd (daarom ook geen nieuwe artikelen). Wonder boven wonder heb ik het overleefd, ik ben wel voor het eerst sinds 4 jaar weer ‘echt’ ziek geworden, maar anderhalve dag in je bed liggen doet wonderen.

 

Nu is t eindelijk zo ver: Vakantie! Naja, voor het  Noorden van Nederland in ieder geval, het Zuiden moest vandaag alweer naar school en weer beginnen met het werk- of schoolleven. Voor ons begint het nu pas, en ik zal deze week lekker uitrusten. Ik ga niet op wintersportvakantie of überhaupt weg naar het buitenland, tuurlijk wil ik wel een keer op wintersportvakantie gaan (ik heb namelijk nog nooit echt geskied op natuursneeuw), maar deze vakantie breng ik lekker thuis door.

 

De meeste van mijn vrienden zijn wel weg, maar gelukkig lang niet allemaal. Ik heb nu wel eindelijk genoeg tijd om écht aan m’n blog te werken en alles een beetje te ontdekken.

 

Als jullie ideeën hebben voor artikelen of commentaar, laat dan een berichtje achter 🙂

 

Xxx Anne-Lotte

 

Geef een reactie

